درباره¬ی گروه ام وی ای

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1403/01/14

برند ای سی وی یکی از محبوب ترین برندهای حاضر اروپای شرقی و کشور روسیه است. این برند محبوب توسط شرکت دنیای صدای ایرانیان هم اکنون در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

«گروه ام وی ای» در سال 2005 در فدراسیون روسیه تاسیس و به عنوان پخش کننده ی عمده محصولات هوشمند الکترونیک آغاز به کار کرد و در ادامه موفق به توسعه، تنوع بخشی به محصولات و توزیع آن در گستره ی وسیعی از روسیه و سراسر اروپا شد. گفتنی است آغاز تولیدات محصولات گروه «ام وی ای» با محوریت فناوری «های فای استدیو» یا پخش کننده های که برای سالن های سینماها، سالن آمفی تئاتر، استدیوها، مصارف خانگی و تجهیزات دی جی بود. اما با توسعه دامنه فعالیت ها و استقبال مردم روسیه و در ادامه مردم اروپا از محصولات گروه ام وی ای، «برند ای سی وی»ACV  را پایه گذاری می کند. برند «ِای سی وی» فصل نوینی در تولید طیفی از محصولات ضبط و پخش خودرو در انواع میدرنج، ساب ووفر، آمپلی فایر آنالوگ، آمپلی فایر دیجیتالِ ای سی وی و انواع مخلتف سیم و اتصالات ماشین و دمپینگ گشوده است.

شایان ذکر است محصولات وابسته به گروه «ام وی ای»، و برند «ای سی وی» ACV هم اکنون در سراسر روسیه و کشورهای اروپایی بالاخص حوزه اسکاندیناوی با مشارکت بیش از 1000 شرکت و کمپانی تولید کننده در سراسر جهان در حال همکاری و توسعه محصول است. گفتنی مقر برند ای سی وی وابسته به گروه «ام وی ای» هم اکنون در سنت پترزبورگ است.

چشم انداز فعالیت برند ای سی وی

رشد و توسعه محصولات هوشمند در حوزه صنعت سرگرمی و فناوری صدای دیجیتال خودرو الوویت راهبردی برند ای سی وی ACV است.  

جست و جوی بازارهای جدید با تاکید بر تجارت و تعامل پایدار

رصد روندهای نوظهور حوزه ی محصولات الکترونیک خودرو و انواع تولیدات دیجیتال در سراسر جهان

تولید محصول مشترک با کمپانی های مستعد در صنعت سرگرمی خودرو با برند ای سی وی

ورود به حوزه صنعت گیم با تمرکز بر بازی های ماشینی و اسپانسرشیپ بازی های «های تک»

تولید محصولات ابتکاری اکسِسوریز خودرو با تمرکز بر گذار دیجیتال

 

 

نمایندگی محصولات ای سی وی در ایران و خاورمیانه

نمایندگی محصولات ای سی وی در سراسر به رضا دهقانی مدیر شرکت دنیای صدای ایرانیان«DSI Group» اعطا شده است. گفتنی است شرکت دنیای صدای ایرانیان تا کنون با تمامی برندهایی که در حوزه ی تولید محصولات دیجیتال ضبط و باند در سراسر جهان فعالیت موثر دارند و وارد تعامل شده و درصدد است محصولاتی را روانه بازار ایران کند که در عین ایجاد تجربه ی شنیداری متفاوت و فوق العاده از به روزترین فناوری ممکن برخوردار باشند.

لازم به ذکر است شرکت دنیای صدای ایرانیان گسترده ترین شبکه توزیع محصولات ضبط و پخش خودرو در کشور را داراست، و راهبرد این مجموعه عرضه و ارائه ی با کیفیت ترین محصولات روز حوزه صنعت سرگرمی خودرو با تمرکز بر تولیدات دیجیتال با مناسب ترین قیمت ممکن به هم وطنان عزیزمان است.

شایان ذکر است، شرکت دنیای صدای ایرانیان از شرایط ناشی از تحریم و فشار اقتصادی آگاه بوده و به همین منظور محصولاتی را گزینش و وارد بازار ایران نموده است که در عین برخورداری از بالاترین کیفیت ممکن از قیمت مناسبی برخوردار است. و این اقدام را همخوان با رسالت خود در حوزه مسئولیت اجتماعی می داند.

شرکت دنیای صدای ایرانیان برای کلیه هم وطنان عزیز و فعالان حوزه ضبط و پخش خودرو آرزومند ثبات اقتصادی و شرایط مناسب معیشتی است.